جملات بزرگان ، جملات کوتاه حکیمانه

جملات وایبری , جملات پند آموز و زیبا ، سخنان پند آموز ، جملات بزرگان ، جملات کوتاه حکیمانه ، سخن بزرگان ، حرف پند آموز ،جملات عاشقانه

جملات بزرگان ، جملات کوتاه حکیمانه

جملات وایبری , جملات پند آموز و زیبا ، سخنان پند آموز ، جملات بزرگان ، جملات کوتاه حکیمانه ، سخن بزرگان ، حرف پند آموز ،جملات عاشقانه

چهار سال است که از پسرم بی خبرم


امیر :

باسلام و درود به حکیم وقت؛ ارد بزرگ

من پسری دارم که مادرش بخاطر دشمنی و کینه ای که بین ما بطور ناگهانی بوجود آمد از ایران با خود خارج کرد و تا امروز ۴سال است که هیچ تماسی با او ندارم و فقط این را میدانم که وجود این پسر را سرشار از نفرت و کینه از من کرده اند و من همچنان دلتنگ و غمگینم و همه میگویند او روزی باز خواهد گشت اما تا امروز هیچ خبری از او نیست.(نام پسرم نیما و امروز ۱۴ سال دارد)
حکیم بزرگ مرا از حکمت این جدایی و از بازگشت او آگاهی دهند؟؟



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
    شما باید به زندگی خود سر و سامانی بدهید بار دیگر ازدواج کنید کوشش کنید از نظر اقتصادی شرایط خوبی داشته باشید . هر گاه پسرتان بازگشت از مادرش سخن مگویید ، همراه و همدلش باشید و کمکش سازید . این بازی سرنوشت شما و فرزند شماست . به این فکر نکنید که ممکن است او در مورد شما چه فکری بکند ، مهم این است که او فرزند شماست و بخشی از یادگار شما در گیتی .
    این داستان باید شما را نیرومندتر و استوارتر سازد پنجره های درون خویش را به روی مهری جاودانه باز کنید و کوشش کنید به همگان نشان دهید که شما همچون کوه استوارید کوهی که پشتیبانی نیرومند برای فرزند خویش در آینده خواهد بود .


منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t141-topic



برچسب‌ها: دوری از فرزند, نتایج طلاق, دوری از تنها فرزند, کی فرزندم را خواهم دید, دلتنگ دیدار فرزندم هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد