جملات بزرگان ، جملات کوتاه حکیمانه

جملات وایبری , جملات پند آموز و زیبا ، سخنان پند آموز ، جملات بزرگان ، جملات کوتاه حکیمانه ، سخن بزرگان ، حرف پند آموز ،جملات عاشقانه

جملات بزرگان ، جملات کوتاه حکیمانه

جملات وایبری , جملات پند آموز و زیبا ، سخنان پند آموز ، جملات بزرگان ، جملات کوتاه حکیمانه ، سخن بزرگان ، حرف پند آموز ،جملات عاشقانه

من چه می توانم به تو ببخشم که آن را نداشته باشی

من چه می توانم به تو ببخشم که آن را نداشته باشی

الهه ای از الهه ها؟تنها این را بگو

چه زود می خواهی به من پشت کنی

بگویی همه ی آنچه ما داشته ایم تنها یک اشتباه بود

به من بگو چگونه می توانم بر تو چیره گردم

نه یاقوتی دارم نه مرواریدی

اما جهانی را به تو خواهم بخشید که فقط سرشار از رویا است

جهانی تیره دیگر قصرهای سر به فلک کشیده نمی خواهم

من می خواهم خود را به تو بنمایانم

من چطور می توانم قهرمان تو باشم

چه عهدی را با تو من ناتمام خواهم گذاشت

اگر چنین کردم و دنیا را به تو بخشیدم

و اما تنها چیزی که دارم رویاهایی است

در جهانی تیره

آهای خبر نداری دلم داره میمیره همدم بی کسی هام تو بی کسی اسیره

بهش بگین هنوزم جاش خالییه تو خونم  بگین هنوز داد میزنم

برگرد بلات به جونم دردوبلات به جونم بیا بلات به جونم

آهای خبر نداری دلم داره میمیره همدم بی کسی هام تو بی کسی اسیره

بهش بگین هنوزم جاش خالییه تو خونم  بگین هنوز داد میزنم

برگرد بلات به جونم دردوبلات به جونم بیا بلات به جونم

 

تو دوست داری بیندیشی که تو تنها کسی هستی که نیازم را می دانی

و تو به همه می گویی که من بی تو لحظه ای زنده نمی مانم

اما چه کسی به تو چنین حقی داده که در خصوص راه و رسمی

که من در ژرفای درونم احساس می کنم سخن بگویی

حالا در می یابم تو هرگز از آن من نبودی

ما هرگز بر حق نبودیم عزیزم تو خواهی یافت

من زنده خواهم ماند من می خواهم کاملا موفق شویم

فقط به من زمان بده من تو را دوباره به دست خواهم آورد

من زنده خواهم ماند مهم نیست چه می کنی

فقط در انتظار باش و نظاره کن

من تو را دوباره به دست خواهم آورد

زیرا عزیزم من زندگی خواهم کردچه چیز تو را

به این اندیشه وا می دارد که من روشی را که تو با آن از

من یک احمق ساختی درک نمی کنم پشت سرم نخند عزیزم زیرا

من قول می دهم آنچه به همین اطراف می رود روزی باز می گردد

 

                                وقتی تو نیستی قلبم و واسه کی تکرار بکنم

                                گل های خواب آلوده رو واسه کی بیدار بکنم

                                دست کبوترای عشق واسه کی دونه بشاپه

                                 مگه تن من می تونه بدون تو زنده باشه

رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم
بی تو من اسیر دست ارزوهای محالم
یاد من نبودی اما من به یاد تو شکستم
غیر تو که دوری از من دل به هیچ کسی نبستم
هم ترانه یاد من باش بی بهانه یاد من باش
وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش
اگه باشی با نگاهت میشه از حادثه رد شد
میشه تو اتیش عشقت گر گرفتن و بلد شد
اگه دوری اگه نیستی نفس فریاد من باش
تا ابد تا ته دنیا تا همیشه یاد من باش

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد